sobota, 27 czerwca 2015

Banner

Przedstawiam nowy banner bloga, jest dosyć mroczny, ale taki był cel, ponieważ na lwiej ziemi wkrótce wiele rzeczy sie zmieni.
Rozdział wstawie nie wiem kiedy, bo teraz nie będę miała troche czasu pisac, ale postaram się w tym tygodniu.
W następnej notce będzie ukazanych wiele relacji między lwiątkami, zobaczycie kto kogo lubi, a kto będzie miał z kim na pieńku. Sądzę, ze dokładnie na to czekaliście.
Od Asi nadal nie otrzymałam także notek, które tutaj wstawię jako notki specjalne.


21 komentarzy:

  1. Mi się baner bardzo podoba :D Ta lwica po lewej stronie to Idia?

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, od niedawna czytam twojego bloga bardzo mi się spodobał :). Będe komentować. A mój podpis to będzie:

    ~natik69

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie nie wiem gdzie je wysłać, te notki specjalne. Czy mam napisać do ciebie e-maila?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak byłoby najwygodniej moim zdaniem
      irmuniak@wp.pl

      Usuń
  4. Fajny baner, ty rysowałaś lwice i lwiątka ? Yaay, fajnie że napiszesz o relacjach lwiątek. Fajnie że na Lwiej Ziemi będzie źle. Dawno nic złego się nie działo. Już nie mogę się doczekać! Czasem lubię gdy bohaterowie mają gorsze życie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, fajnie, fajnie... I pewnie jeszcze raz fajnie... XD

      Usuń
    2. haha, nie ma sprawy, nie, ja nie rysowałam, ten obrazek zostanie ukazany na blogu w notce za jaki czas w kollorach, które dobierałam.

      Usuń
    3. No, już wiem. Ostatnio przeglądając deviantarta napotkałam właśnie oryginał.

      Usuń
  5. Piękny banner, taki trochę mroczny styl bardzo mi się podoba :). Zaraz wstawię go do zakładki ,,Polecam!" :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Banner robiony w Photoscape? :D Ładnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki śliczny ! Ecli wygląda tak przepięknie . Pozdrawiam serdecznie ! Mroczny styl jest zarąbisty :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny baner. Lwiątko podobne do Skazy to chyba Bahati, ale kim jest lwiątko z paskiem na głowie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie pasek tylko grzywka, tutaj nie widać
      tam nie ma Bahatiego, to jest Miujiza

      Usuń
  9. Kiedy kolejny post? Sorry, ale nie mogę się doczekać! :D

    OdpowiedzUsuń