wtorek, 16 czerwca 2015

Królowa

Zwyciężyła lwica numer 4
Tak zadecydowaliście, chociaż było tyle anonimów, ze nie wiedziałam, czy niektórzy nie głosowali przypadkiem kilka razy, mam nadzieje, ze nie... ale nie dociekam.
Oto królowa

A teraz będzie notka specjalna od zdobywczyni trzeciego miejsca w konkursie. Zostanie umieszczona w takiej samej formie w jakiej ją otrzymałam, nie będę niczego dodawała, ani poprawiała. Nie jest to długi post, ale kontynuację się dorobi. :D
Za jakiś czas będziemy wybierać króla o ile będziecie chcieli, mam wiele ładnych zdjęć.
Notka będzie jeszcze dzisiaj.
Pozdrawiam serdecznie

4 komentarze:

  1. Jej notka jeszcze dziś :D Aż się palę do czytania!
    Liczyłam , że wygra jedynka, ale czwórka też była bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też liczyłam że wygra numer 1. 4 za bardzo mi się nie podobała, bo lwica ma rozmazane tylne łapy i lewą przednią, ale tak po za tym nawet jest ładna.
    Nie mogę się już doczekać wybierania króla.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha i jeszcze prosiłabym Cię, abyś między następnymi głosowaniami robiła trochę większe odstępy czasowe. Na przykład 2 dni, jeśli to dla Ciebie nie problem.

      Usuń