środa, 10 czerwca 2015

Wykreślanka

W blogu chodzi o fabułę historii i to, żeby było ciekawie. Kończymy z ostatnimi kłótniami i wracamy do priorytetów. Wybralismy grę. Wybieramy królową bloga. Też chcę mieć radochę, więc takze wezmę udział. Piszemy w komentarzu numerek lwicy, która ma najpierw odpaść.


Obrazki są brane z mojego pinteresta https://www.pinterest.com/irmaruszkowska/lions/
Moze wam się spodoba cała moja tablica? Ma ktoś pinteresta? Świetna sprawa, piękne prace można znaleźć. 
Dbra wybieramy lwice, która odpadnie najpierw. Ode mnie pierwszy głos - numer 5
A wy jak?
Na dodatek promuje wspaniały talent nowej czytelniczki Eveya Farasi, która wykonała dla mnie wspaniały obrazek na bloga, który dopiero za jakiś czas się ukaże. Na razie niczego nie pokażę. Chyba, ze mogę poprosić Eveye o obrazek specjalny promujący oraz aby ukazać wspaniały talent... ja rysuję ale odręcznie ołówkami. Mój fan art jest w zakładce. Jeżeli jest ktoś ciekawy. Jezeli ktoś chce rysunek odręczny to moge zrobić, bo ostatnio sie nudzę haha
Pozdrawiam wszystkich

18 komentarzy:

  1. Dla mnie numer 2 :D
    Ja również lubię przeglądać różne strony gdzie można znaleźć różne prace . Ja również ostatnio wzięłam się za rysowanie na komputerze , może też kiedyś nabiorę wprawy :o
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Mój głos - numer 2

      Usuń
    2. Może pokaże się coś na twoim fan arcie?
      :D
      Czekam na piękne prace

      Usuń
  2. Ja również głosuję na numer 5. Może to dziwne, ale dotąd nie znałam tej strony, a szkoda. No to jutro zakładam pinteresta :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Potwierdzam twoją wypowiedź: numer 5

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybieram numer 3

    Bardzo dziękuje za miłą niespodziankę, czyli o wspomnieniu o mnie. Cieszę się że podoba ci się obrazek ode mnie i z chęcią coś jeszcze mogę ci narysować.

    OdpowiedzUsuń