środa, 12 sierpnia 2015

Wykreślanka - król cz.4

Z góry chce coś powiedzieć ważnego.
Pod ostatnią wykreślanką zauwazyłam dokładnie 48 komentarzy, to oznacza anonimów. Do tej pory nie miałam nic przeciwko aby anonimowi brali udział w tej zabawie, ale zauważyłam dziwne zależności. Na przykład co dwie minuty komentarz dodawała taka osoba bez zadnego podpisu i cały czas ten sam numer. To jest dziwne. tylko jeden anonim się podpisał, a jeden dokładnie opisał sprawę, ze niektórzy komentują tylko grę, a inni cały blog. Tylko w tej sytuacji ja nie mam pewności, czy są to inne osoby. Dlatego nie biorę pod uwagę komentarzy anonimów. Jak ktoś chce zagłosować to proszę chociaż na minutkę wejść na konto, lub się podpisać, ale żeby była to osoba, która udziela sie na blogach tak jak Natik. Pozostałym z góry dziękuję za udział.

Biorąc pod uwagę nowe kryteria odpadła 4

Głosuję na 2


24 komentarze:

  1. Trzy czy dwa, trzy czy dwa... Dobra, teraz niech odpadnie 3 ;)
    Sprawa z komentarzami rzeczywiście była podejrzana, moim zdaniem to bardzo dobra decyzja, tak będzie sprawiedliwie. Anonimy mogą sobie wymyślić jakieś podpisy.

    OdpowiedzUsuń
  2. 3
    Zgadzam się co do anonimimów

    OdpowiedzUsuń
  3. 3,odpada 3, 6 bedzie królem :3
    powiem ci szczerze że jak czytałam ostatnie komentarze, to też zdawało mi się że coś jest nie tak z tymi ''niepodpisanymi anonimami''

    ~natik

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech odpadnie 6! Niech królem zostanie 3 !

    OdpowiedzUsuń
  5. 6 wygląda najładniej :) więc odpaść ma 3

    OdpowiedzUsuń
  6. 6 odpada, a co do anonimów to fakt to dziwne, możliwe że ktos głosował kilka razy, ale weźmy pod uwagę że niektórzy nie mają kąt, a teraz aby je założyć trzeba podać numer telefonu, choć w tym przypadku słusznie postąpilas jednak ja bym nie wykluczała całkiem anonimów tylko ich ograniczyła, ale to twój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. 6, trafiłem na twojego bloga dopiero wczoraj i widze że oczekujesz podpisu więx będę się podpisywał
    Szara Mysz

    OdpowiedzUsuń
  8. 3 ja od dłuższego czasu śledzę twojego bloga więc przyszła pora żeby się podpisać:-)
    Julia

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpada 3. Błagam, oszczędźcie dwójkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Już od dawna śledzę twojego bloga tylko do tej pory nie komętowałam ale chyba czas zacząć, a co do głosowania to niech odpadnie 6
    Tilka

    OdpowiedzUsuń
  11. Rosabella Beauty13 sierpnia 2015 20:37

    odpada 3

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie odpada 2.
    PS. Oby wygrała 6 :-)

    OdpowiedzUsuń